Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Слобожанські мистецькі студії
Головна
Поточний випуск
Редакційна колегія
Про журнал
Мета та завдання
Порядок рецензування статей
Публікаційна етика
Розгляд інформації та звернень
Політика відкритого доступу
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Приклад оформлення статті
Архіви
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2024): Слобожанські мистецькі студії
№ 2 (2024): Слобожанські мистецькі студії
DOI:
https://doi.org/10.32782/art/2024.2
Опубліковано:
2024-07-03
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
Статті
ЕДВАРД ГРІГ – ПІАНІСТ, КОНЦЕРТМЕЙСТЕР, АНСАМБЛІСТ, ДИРИГЕНТ: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАВСЬКОГО СТИЛЮ
Галина Пилипівна Глазунова, Андрій Юрійович Єрьоменко
5-10
PDF
ВИТОКИ ВІРТУОЗНОСТІ В КОНЦЕРТНИХ АРІЯХ В. А. МОЦАРТА
Літін Го
11-14
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ НЕСПЕЦИФІЧНОЇ ФОРТЕПІАННОЇ ФАКТУРИ В СОНАТІ № 3 ДЛЯ ВІОЛОНЧЕЛІ І ФОРТЕПІАНО ЄВГЕНА СТАНКОВИЧА
Євгенія Андріївна Головань
15-19
PDF
ЗВУКОВИЙ ОБРАЗ АКОРДЕОНА В СУЧАСНОМУ ХУДОЖНЬОМУ ПРОСТОРІ
Євген Миколайович Жила
20-24
PDF
МУЗИЧНИЙ ТЕЗАУРУС ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНО-КООРДИНАЦІЙНА СИСТЕМА
Марія Павлівна Калашник, Ганна Сергіївна Савченко
25-30
PDF
СПЕЦИФІКА ТРАКТУВАННЯ ЖАНРУ ХОРОВОГО КОНЦЕРТУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ МУЗИЦІ (НА ПРИКЛАДІ КОНЦЕРТУ «ГОРИ МОЇ» В. ЗУБИЦЬКОГО)
Віталій Миколайович Карась
31-34
PDF
ТЕАТРАЛЬНІСТЬ В ОБРЯДОВИХ ДІЙСТВАХ СУЧАСНОСТІ: АСПЕКТИ АНСАМБЛЕВОГО ВИКОНАВСТВА
Яна Олексіївна Кириленко
35-39
PDF
TACTUS І ТЕМП У ПАРТЕСНІЙ МУЗИЦІ
Наталія Василівна Ключинська
40-45
PDF
НАРОДНІ ТАНЦІ ЯК УТІЛЕННЯ АРХЕТИПОВИХ ОБРАЗІВ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ МУЗИЦІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ
Вейвей Лі
46-49
PDF
ТРАДИЦІЙНИЙ КИТАЙСЬКИЙ ІНСТРУМЕНТ ГУЧЖЕН У ФОКУСІ НАУКОВОЇ ДУМКИ
Чень Лі
50-53
PDF
СХІДНА ТЕМАТИКА І СИСТЕМА ВИРАЗНИХ ЗАСОБІВ В ОПЕРАХ ДЖАКОМО РОССІНІ
Юлін Лінь
54-58
PDF
«ГАЛИЦЬКА СЮЇТА» МИКОЛИ ДРЕМЛЮГИ – НЕВІДОМИЙ ПОЧАТОК ЙОГО ХОРОВОЇ ТВОРЧОСТІ
Ірина Мстиславівна Матійчин
59-63
PDF
ПОЧАТКОВА ОСВІТА У СФЕРІ АКОРДЕОННО-БАЯННОГО МИСТЕЦТВА БУКОВИНИ: ІСТОРІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Олег Михайлович Микитюк
64-69
PDF
СИНХРОНІЗАЦІЯ МУЗИЧНОГО РИТМУ ТА ХОРЕОГРАФІЧНИХ РУХІВ У ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ТА ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКІЙ ПРОГРАМАХ СПОРТИВНО-БАЛЬНОГО ТАНЦЮ
Захар Валерійович Омельяненко, Катерина Анатоліївна Омельяненко
70-75
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ШКІЛЬНИХ ОРКЕСТРІВ АЗІЇ ТА АВСТРАЛІЇ
Юрій Миколайович Пахомов
76-80
PDF
ПРОБЛЕМА ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ХОРОВОГО ТВОРУ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДИРИГЕНТА-ХОРМЕЙСТЕРА
Лариса Федорівна Пушкар, Інна Петрівна Коган, Олена Павлівна Гламаздіна
81-85
PDF
ФОРТЕПІАННИЙ ЦИКЛ «ДВА ДІАЛОГИ З ПІСЛЯМОВОЮ» ВАЛЕНТИНА СИЛЬВЕСТРОВА У ВИКОНАВСЬКОМУ ВИМІРІ
Степан Степанович Cоланський
86-90
PDF
ВПЛИВ ВОКАЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ
Леся Михайлівна Тарасюк
91-94
PDF
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТА ОРФОЕПІЇ У ВОКАЛЬНІЙ МУЗИЦІ КЛОДА ДЕБЮССІ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНСУ «МІСЯЧНЕ СЯЙВО»)
Валерія Юріївна Туліс, Олександр Григорович Стахевич
95-100
PDF
ТРАДИЦІЙНЕ ТА ЄВРОПЕЙСЬКЕ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСТВА НА ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ (НА ПРИКЛАДІ ФЛЕЙТОВОЇ КИТАЙСЬКОЇ ШКОЛИ)
Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч
101-104
PDF
ФРИДЕРИК ШОПЕН ТА ФЕРЕНЦ ЛІСТ: КОМУНІКАЦІЯ У ФОРТЕПІАННОМУ АНСАМБЛІ
Ольга Костянтинівна Щербакова
105-109
PDF
Мова
Українська
English
logo